Trafiğinizi Yükseltecek 7 Strateji

Trafiğinizi Yükseltecek 7 Strateji

Günümüz SEO güncellemesi ile başlık etiketlerinin çok önemli olmadığını zannedebilirsiniz. Yavaş yavaş bu trend kendini SEO blog yazılarından uzaklaştırmış olsa da 2017 güncellemeri ile SEO da başlık etiketlendirmesinin daha çok önemli olduğunu belirtmek isteriz.

Web site kullanıcılarına yapılan deneyler sonucunda Başlık etiketlendirmelerinde 7 adet trafik artışı sağlayacak yöntem bariz olarak açığa kavuştu. Peki, bu ipuçları nelerdir?, Ne gibi kullanılır ise trafik artışında ve SEO da faydalı olabilir?

TRAFİK ARTIŞI SAĞLAYACAK BAŞLIK STRATEJİLERİ

Birinci stratejimizin başlığını Sayılar olarak adlandırabiliriz. Yapılan gözlemler de Sayılar web kullanıcılarının ilgisini çekmektedir. (Telefonlar da %30 İndirim, Trafiğinizi Yükseltecek 7 Strateji) Sayı bulundurulan başlık etiketlemelerin de bilişsel önyargı tetiklenerek İnternet sörfünde bulunan kişiyi link’ e tıklamaya teşvik eder.  

İkinci olarak ise Tarihler. Genellikle haber sitelerinde görmüş olduğunuz  10 Mayıs 2014 Fenerbahçe – Galatasaray maçı. Tarzı başlıklar da ziyaretçiye güncel bilgi verdiğinizi daha başlıktan kesinleştirerek ziyaretçiyi içeriğe bir adım daha yakınlaştırır. Üçüncü strateji ise etiket uzunluğu. SEO bloglarının vermiş olduğu güncel bilgiler’ e uyarak çoğu web site etiket boyutunu olabildiğince kısa tutmaya çalıştı. Ancak, kısa etiket başlıkları maalesef kullanıcıya istediği güncel bilgiyi kesin olarak sunamıyor. Ama uzun etiketlemeler ise hem arama motorunun kafasını karıştırıyor hem de ziyaretçilerin korkulu rüyası gereksiz boş yazılar sunuyor.  Bu yüzden yapmanız gereken tek şey orta seviyeli – yazınız ile alakalı öz etiketlemeler kullanmanızdır ne çok az karaktere sahip ne de çok fazla karaktere sahip olmalı.

Başlıklar da aynı anlamlı kelimeleri kullanmanızı da 4. cü strateji olarak yazalım. Bazen arama motoru kullanıcıları sizin başlık da belirttiğiniz gibi arama yapmayarak yazdığınızın eş anlamlı bir kelimesi ile arama yapıyor. Bu da sizin bir adet ziyaretçi kaybınıza sebebiyet verebilir. O yüzden başlık etiketlemeleriniz de Ucuz Oteller diye yazmayıp Ucuz ve İndirimli Otel Rezervasyonu, En Uygun Otel Rezervasyonu gibi yazdıklarınıza eş değer anlam taşıyan kelimelerle başlık etiketlemesi yaparsanız potansiyel müşterinizi SEO desteği ile yakalayabilirsiniz. Beşinci Strateji: Harekete Geçirici Mesajlar (Satın al, Bul, İndir vs.)  En ucuz Otel Rezervasyonu Hemen Satın Al tarzında başlıklarınız ile de potansiyel müşteriyi başlık e. ile hemen harekete geçirebilirsiniz.

  1. Strateji Google Search Console ile Anahtar kelimeler Google tarafından hazırlanmış anahtar kelime analiz web sistemi ile genel anahtar kelimelerinize benzer anahtar kelimeleri yakalayabilir – o kelimeler ile alakalı aylık arama hacim verilerini ücretsiz olarak elde edebilirsiniz. Son stratejimiz ise bloglar için önem arz ediyor çünkü bloglarınızda yayınlamış olduğunuz Trafik Nedir?, Galaxy A5 2017 Ücretleri Ne Kadar? Tarzında soru etiketlemeleri ziyaretçilerinin ham araması olduğu için mantıken ziyaretçi kazandıracaktır.

 

  • Yazıyı Beğendin mi?  1
Hüseyin ONUR

Merhaba ben Hüseyin kişisel blogumda seo , e ticaret ,dijital pazarlama gibi konularda bilgilerimi paylaşıyorum.

Benzer Yazılar

Yapına Yorumlar (2)

  • volkan murat diyor ki

    bunu başarmak için deha olmak gerekmez sürekli yaptığınız işlerde keywords words ve içeriğe dikkat ederseniz. içeriği isteyen kulanıcıya ilk baştan ulaşıır ve sitenizin hitini arttırabilirsiniz.

  • volkan murat diyor ki

    bunu başarmak için deha olmak gerekmez sürekli yaptığınız işlerde keywords words ve içeriğe dikkat ederseniz. içeriği isteyen kulanıcıya ilk baştan ulaşıır ve sitenizin hitini arttırabilirsiniz